A reklámok hatása a szexre

Engem igenis bosszant, ahogy a média manipulatív módszerei eltorzítják, és tömegekhez szóló befolyásukkal rejtett, nem tudatos módon segítik felcseréltetni a női és férfi szerepeket.

A reklámokban a nők lakást festenek, edzés után egy jó frissítő ital reményében szétrúgják a falat, fejfájástól marcangolt dühükben a főnökük orra alá csapják az elintézésre váró aktahalmazt. Miközben a férfiak helyes, tortakrémes köténykében sütnek-főznek, majd kipróbálják a legújabb széles spektrumú mosogatószert, melynek egyetlen cseppje a felhalmozott koszos edényt csillogóvá varázsolja.

Az újságokkal is ugyanez a helyzet. A nők fúrógépet reklámoznak, vagy talpig munkásruhában kertet ásnak, míg a pasik a lakás minden zugát igyekeznek antisztatikus tisztítókendővel és 100%-osan antibakteriális tisztítószerrel megszabadítani az utolsó elvetemült kórokozótól.

Félreértés ne essék, nem az ellen van kifogásom, hogy a férfiak ne segítsenek a nőknek, vagy fordítva. Egyáltalán nem gondolom, hogy a nők, miután hazaesnek a napi munkából, este süssenek, főzzenek, takarítsanak, miközben párjuk a tévé előtt jól megérdemelt esti sörét kortyolva szurkoljon, hogy mikor lesz végre vacsora.

SŐT! Igenis, a mai rohanó világban, tessék kivenni az otthoni feladatokból is azt a részt, mely akár hallgatólagosan, akár a megbeszéltek szerint még a nap végén otthon vár ránk.

Ha közösen végezzük az esti teendőket, hamarabb jön el, és hosszabb lesz az egymásra szánt közös, MI IDŐNK.

Ha párunk mindent megtett annak érdekében, hogy a ,,közös idő” tényleg kellemes és hosszú legyen, ne hárítsunk egy gyors puszi kíséretében a klasszikus ,,annyira fáj a fejem, majd holnap” ősi, bevált mondattal.

Természetesen tényleg fájhat a fejünk. Na de minden este? A másik sem hiszi el, és persze hogy kételkedni kezd. Először talán magát hibáztatja, majd a többszöri elutasítás után már visszahúzódik, mert tart attól, hogy közeledésére újabb és újabb elutasítás lesz a válasz.

És kérem, itt jön a média ereje!

Mert akár hiszik, akár nem, a fentebb említett reklámok is nagyban segíthetik a férfiak gondolatvilágát annak a hamis képzetnek az irányába tolni, hogy nem elég férfiasak. Ahogy a reklámokban szerepet cserélnek a nemek, úgy az ágyban is.

Majd a nő megmondja, hogy mikor kezdeményezhet a férfi. Melyik férfi ne rettenne meg ettől, és húzódna vissza?

Hölgyeim!

Felejtsük el azt a bizonyos fejfájós mondatot, és engedjünk párunk közeledő kérésének! Hagyjuk, hogy becserkésszen, és hagyjuk magunkat elcsábítani.

Lehet, hogy még a fejfájásunk is el fog múlni?

Témák:

Párkapcsolat-építő ajándékcsomag!

Töltsd le ingyen szakértőink által összeállított ajándékcsomagunkat, amelyben összesen 12 értékes tanulmányt és hanganyagot találsz!

Hova küldhetjük?

Megismertem és elfogadom az Adatvédelmi Tájékoztatót.
Hozzájárulok, hogy hasznos tananyagokat, ajánlatokat küldjenek e-mail címemre.

Küldetésünk

Küldetésünk, hogy párkapcsolatban élő Olvasóinknak olyan gondolatokat és tanácsokat közvetítsünk, amelyek elősegítik hosszútávon is boldog párkapcsolatuk kialakítását, megtartását vagy megmentését.